Snöeuforin

Första snön är alltid lika magisk. Snö är det bästa jag vet. Och idag kom den. Som ett vårregn. Lätt och försynt men så befriande. Vid matbordet hann jag nog utbrista "det här är det bästa vädret" tio gången och jag vill mest bara dansa. Jag är precis som Lorelai Gilmore när det kommer till snö. Jag drog på mig vinterkläderna och pluggade i snön för nysnön ska man ta vara på. Man ska ta vara på all snö. Det är det bästa som finns. Nu ska jag sista minuten-plugga miljöpolitik eftersom kvällen blev mer twitter- coh snöfokuserad än vad det var tänkt. Njut i snön, kompisar. Känn vibrationen i luften, känn kylan mot kinden. En sån eufori. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

På söndag är bodil malmsten med på babel! hurra hurra hurra!

Svar: hurra!
Denise

2012-10-26 @ 15:10:35
Postat av: Sara

skorna!!

Svar: jag vet!!!!!
Denise

2012-11-02 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0