Here she goes again

Hej kompisar, livet flyter på och jag är dålig på att blogga. Jag gör så himla mycket roligt och pluggar alldeles för lite men nu är det lov och jag ska bara umgås med bra personer hela tiden och läsa bra bra böcker. Jag mår förfärligt bra och imorgon ska jag till kyrkan + på vernissage + ska umgås med så bra personer, tänk så fantastiska söndagsplaner. Idag har vi i alla fall varit på Luleås extremt välsorterade lp-affär och köpt några riktiga pärlor. Jag fick med mig Lill Lindfors, Cilla Black och Edith Piaf hem. Så superba inköp. Nu ska jag baka kakor till mina tanter så att vi inte blir utan sötsaker när vi ska sticka ihop på måndag (vilken katastrof det vore!) och lördagsmysa med familjen. På återseende, ni tappra bloggläsare! 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Vart i Luleå ligger lp affären? :)

Svar: Malmudden!
Denise

2012-11-08 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0