Vad jag sysslar med egentligen

Den senaste tiden har jag haft heart-to-heart-samtal med Gertrud, kramats med bästa kyrktanterna, varit på första stickjuntan (vilket ägde), sett på Seinfeld med bästa sällskapet, ätit godaste pizzan NÅGONSIN, haft ett jättestort orosmoment som liksom löste sig av sig självt i slutändan ("och om jag aldrig mött problem, jag ej fått sett hur Gud kan ta dem och jag ej fått se vad tron på Gud förmår"), bläddrat i konstböcker, lånat Carolaboken, tagit mitt livs sista skolfoto och haft ytlighetspanik. Jag har klippt håret rätt kort, haft viktiga pastorssamtal, tagit promenader genom ett regnigt kvällsluleå, peppat morgondagens nobeltillkännagivande och pluggat lite för lite. Orosmomentet löste sig som sagt och gårdagen var tack vare det och andra strålande faktorer dagen då det vände efter några dagars oro och ältande. Nu borde jag antagligen plugga eftersom jag för en gångs skull har lite skolarbete att göra, vet inte riktigt om jag ska vara tacksam eller stressad. Jag skickar med två instagrambilder från de senaste dagarna. Over and out, puss och kram, Guds frid, aufwiedersehen eller hur man nu egentligen avslutar blogginlägg på vettigt sätt.
(just det, den övre bilden är från Linneas instagram @misslinnealo)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är verkligen en av de underbaraste människor jag känner till. All världens kärlek och gos till dig!

Svar: Åh, Sandra. Tycker så himla mycket om dig. Varför bor du inte i norr och hänger med mig på femtiotalsfiket vareviga dag? Det skulle vara bäst. <3
Denise

2012-10-10 @ 17:59:07
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.se/
Postat av: Leone

Åh så härliga bilder.

Svar: Tack, vad snällt sagt!
Denise

2012-10-12 @ 16:23:28
URL: http://lingers.blogg.se
Postat av: Agnes

bild numero uno är to die for asså himla livet på en pinne och happiness och du och jonte äger och ba åh <3

Svar: ÄLSKLING. du är så fin och bra och söt
Denise

2012-11-23 @ 08:42:41
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0