Vad man kan göra en lördag i november

Vilken dag! Vi begav oss in till stan för att gå på kulturskolans arrangemang vid namn Lördagsrock. Denna lördag gästades de av de fantastiska DeVillians, Filip Lundgren och barnen, Beyond Eon och andra band. Det var helt fantastiskt och de var så duktiga allihop. Jag begav mig vidare hem till mr. Jonathan och vi tillbringade aftonen med att måla bakgrunder till barnböcker, journalwrecka, klicka runt på knäppa hemsidor och lyssna på bra musik. Ypperlig dag på alla sätt och vis och nu ska jag verkligen stänga ner datorn för imorgon är det söndag och jag ska leda gudstjänsten på gula kyrkan (ett tillfälle då man bör vara utvilad). Hoppas ni har en fin helg, tappra tappra älsklingsläsare. (Vilken skiftande kvalitet på bilderna. Först systemkamerabild och sen två mobilbilder tagna direkt från twitter. Jag ber om ursäkt, ni kanske har överseende.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0