Livet, jag gillar dig.

Hej bloggen, nu är jag här igen. Mörket har verkligen slukat Luleå totalt och varenda bussresa är som att åka genom en lång mörk tunnel. Man får helt enkelt lysa upp dagarna med vackra människor och det tycker jag att jag är ganska bra på ändå. Antingen tar jag en lång fika med förtjusande Linnea (som åh, är så klok och ärlig och så bra att jag egentligen vill skriva ett långt odé men det får bli en annan gång) på Condis eller tar en buss till Skurholmen och den där pojken/familjen jag tycker så mycket om. Jag kanske ser en film på bio med den där andra hälften eller läser fantastiska böcker av underbara människor. Exempel på fantastiska böcker: Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran. Det är kanske det roligaste feministiska manifestet någonsin samtidigt som hon säger så mycket vettigt. Ett till exempel är så klart min älskade Bodil Malmstens senaste bok Så gör jag - konsten att skriva. Jag har mest bläddrat hittills men den verkar så fantastisk. Det var dagens bokuppdatering men alltså verkligen, bloggen. Jag omger mig med så bra människor hela hela tiden och jag är så glad så glad trots vintermörkret. Hoppas ni har det bra och dricker massor av thé för det måste man göra i november.

Kommentarer
Postat av: linnea

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: <3
Denise

2012-11-17 @ 18:10:30
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0