Peppbrev till mig själv (och hej jag lever)

Fem prov, tre inlämningar, en redovisning. Det här klarar du nu, Denise. Det är inte länge kvar. Du har ju avslutat kurs efter kurs. Tackat och bockat men sagt adjö till idrotten poch matematiken för gott. Det kan ju inte bli bättre än så. Skriv nu bara dina reodvisningar om legendariska kvinnor, försök lära dig fysik och kemi och om bara bara bara femton dagar har du tre månaders frihet framför dig. Då kan du läsa böcker, se på tv-serier, gå på promenader, sova ut. Allt det där du längtar efter. Om du bara håller ut. Håll bara ut. Njut av solen, försök att inte dö av pollen och orka nu. Du måste bara orka. Lite till.

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh. jag sitter i samma sits åh åh bra brev.böcker, sol, sovmorgon, det kommer vara värt det!

2012-05-24 @ 18:43:43
URL: http://sensationer.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

vi klarar det här & åh vad jag vill ses i sommar.

2012-05-24 @ 19:08:58
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Nina

<3!

2012-05-27 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0