Gymnasieutmaningen

Sprang en mil för att få godkänt i idrott idag. Det var såhär kul:

Kommentarer
Postat av: Emzor

Min bästa Denise!

Jag måste börja med att säga att du skriver fantastiskt bra. Illustrerande och välformulerat,känsloframkallande som att du vägt vartenda ord, prövat det på tungan minst 2 gånger styck och lyssnat hur det klingar.



Jag hittade fram till din blogg nu ikväll och har läst igenom bland annat kategorierna Viktigt och Fina händelser. Jag är imponerad och bara så genuint lycklig över att jag kan kalla mig din vän (vilket jag nu gör). Att vi kommit att umgås. Så himla glad. Tack!

2012-05-28 @ 00:34:36
Postat av: Vicky

för att få godkänt? verkar lite harsh.

2012-05-28 @ 09:14:25
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0