It's a habit of mine to watch the sun go down

För lite mer än en vecka sen sprang Luleås studenter ut och jag fick officiellt sommarlov. I måndags började sommarjobbet. Jag var måttligt taggad. För tredje året i rad springer jag efter barn på byns dagis. Första dagen kändes det som att jobbet skulle döda mig men det blir bättre för var dag som går. Dagarna går fortare och jag jobbar bara till halv tre numer. Det bästa är att kramas med mina hjärteskatter som ofta befinner sig i huset bredvid mitt. Jag har tagit tag i läsningen för sommarjobbet ska inte alls hindra mig från att syssla med det sommaren är till för. Det är ljust dygnet runt, syrénen blommar snart utanför fönstret och gräset är klippningsbart. Ja visst är det skönt när världen är grön och så vidare men jag finner mig ändå trånande efter vinterns kyla och eftertänksamhet lite. (Förlåt.) Annars så pratar jag i telefon med bästa tanten och planerar inför midsommar. På återseende.

Kommentarer
Postat av: rebecka

denise!!! jag träffade din kompis på hultsfred! minns inte vad hon hette, men hon hade fikat med dig och agnes i stockholm och hon sa att du var en av hennes bästa vänner!

2012-06-19 @ 11:32:09
URL: http://sensationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0