Sous le ciel de Luleå

Sommaren är inte rätt tid för att blogga. Jag jobbar min sista dag som feriejobbare någonsin och bakar rabarberpaj till dagisbarnen. Jag åker på kristen festival i Husbondliden och har bästa veckan men får på riktigt hundratals myggbett men även hundratals vackra upplevelser, minnen och saker att ta till mig. Vi lagar mat hos Jonathan och sen äter vi jordgubbar på altanen i kvällssolen. Jag läser böcker och stryker under allt intressant Sven Reichmann säger om filosofins roll i samhället och blir varm i hjärtat varje gång jag tänker på de kommande veckorna. Idag kommer två av mina finaste vänner hit och vi ska äta chips och dricka thé och prata om allt mellan himmel och jord. Nästa vecka åker jag återigen till Stockholm och det ska bli så fint. Sommaren är ju så fin ändå men jag önskar bara att vädret vore mer som i september. Jag tycker inte om sommarvärmen men det vet ni ju redan. Jag kanske återkommer med ett vettigt inlägg någon gång men jag lever och allt är bra och fint tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0