Sällskapsspel i stadsparken och nattliga äventyr

Idag har jag hängt på en filt i Stadsparken med så bra personer i så många timmar. Vi spelade alias och panik ordstress och åt kakor, drack isthé och hade så roligt. Klockan tolv i natt fick jag ett sms av min bäste granne/bror/bäqstis/barndomsvän och vi begav oss ut på midnattspromenad i sällskap av grodor och funderingar. Vi klättrade slutligen i vårt barndoms högsta mest klättervänliga träd och sen stekte jag mig en nattomelett. Rätt och slätt en ganska ultimat dag på alla sätt. (Imorgon börjar Luleåkalaset/kalaskyrkan och jag ska på flytta hemifrån-träningsläger i studentlägenhet.)

Kommentarer
Postat av: tilde

<3

Svar: Tildis <3
Denise

2012-08-01 @ 03:24:06
URL: http://unicornia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0