Min båt är vit som snö

Fredag är i vanliga fall Spanarna på bussen hem-dagen och På spåret-kvällen men inte igår inte. Efter en dag fylld av språksociologi och matematik begav jag mig till min bästa personliga frisör Julia och min fina Emma. Jag klipptes och firades och vi åt middag och gjorde all sån där catching up som behövs när man träffas för sällan men ändå tycker om varandra så himla mycket. Min kära Sebastian skulle spela fiol så jag och Emilia hade köpt biljetter och satte oss i stora salen med alla kulturtanter med jordfärgade kläder och page. Det var en fantastisk konsert. Att kastas bak i stolen åt det episka när kören tar ton, att glömma bort att man ens satt i salongen under Morgonstämning och I Bergakungens sal (var jag inte i fjällen och på dans i ett berg?) och att vara i extas efteråt för att det verkligen var en helt underbar konsert. Vi avslutade kvällen hos the man of the evening och jag kan bara konstatera att jag omger mig med bästa personerna. 

Kommentarer
Postat av: linnea

svar: hej denise. tack vad glad jag blir! detsamma. och du går på natur, wow

2012-02-20 @ 15:32:03
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0