En bra lovstart

Igår blev jag pulp fiction- och galagofrälst! Jag hade bjudit hem Jonathan för att fira jullovet så efter en lekfylld skoldag (kurragömma och indiansmyg i korridorerna) tog vi vårt pick och pack och satte oss på en buss till Klöverträsk. Vi såg pulp fiction (vilken film! ah, så brutal så knäpp så snygg), åt tacos och sen läste vi Galago, twittrade och åt godis ungefär. Det var ett så himla bra sätt att inviga jullovet på. Mitt rum har förresten aldrig sett gosigare ut på bild så jag kände mig tvungen att komponera ett inlägg för att få visa bilder. Min fredag i korta ordalag men den ägde monumentalt mycket. God natt och god jul, ungefär.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

God jul fina Denise <3

Svar: <3
Denise

2012-12-23 @ 19:40:26
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0