Jättetråkig tjej som vill sova och läsa

Jag har kanske den sämsta veckan i mitt liv. Det flyter på otroligt dåligt just nu. Jag vill egentligen krypa ner i sängen med Meteorer (ja, igen), Minnen, Grupp 8 & jag eller liknande men icket! Jag har kemiprov på torsdag och jag måste få kläm på syrabas- och redoxreaktioner. Just nu ser jag på fina nyhetsmorgoninslag, fixar blandband och har dåligt samvete. Kan hälsa att helgen med inomhusfestival var jättefin. Jag dansade och skuttade och det var så fint. Jag vill dessutom uttrycka min ständiga ljuspunkt i vardagen - bussresorna. Så fina så fina så fina. Amen och hejdå. Kemiboken kallar, å.

UNGEFÄR SÅ KÄNNS DET

Kommentarer
Postat av: Sara

DENISE!!! Du fick träffa Ebba W! Åh vad glad jag blir för din skull, åh vad fint!

Nu är det en halvtimme tills mitt födelsedagsdygn börjar, men jag är mer än sådan som räknar det från att man vaknar och inte från klockan 00.00 eller från ens födelsetid. Men det är ju bara jag.

Det jag i alla fall skulle komma till var: Nu ska jag gå och lägga mig, så att jag snart får vakna och öppna ditt brev.

Du är bäst. <3

2011-03-24 @ 23:30:59
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0