Denise, hur står det till?

Kära inre röst,
det står rätt bra till med mig - tackar som frågar för övrigt!
Jag har sedan torsdagen svävat lite på moln. Jag satt och log under mitt matematikprov i fredags och ja, då är man VERKLIGEN glad. Sedan i tordags har min Å, alla kära systrar prytts med en systerlig hälsning från förfatarinnan. Ja, jag har träffat Ebba Witt-Brattström. Jag har inte bara sådär jättecoolt gått fram till henne och erkänt, till hennes glädje, att jag läst boken flera gånger. Jag har dessutom hängt med henne på en busshållsplats och åkt samma buss som henne. Jag har konverserat med min största förebild. Så ja, det står jättebra till med mig faktiskt, kära inre röst.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0