Sommaren är inte en bloggårstid

Efter tre veckors sommarjobb drar mitt sommarlov igång i rasande fart. Imorgon beger jag mig till Lappis för att sedan fortsätta till Almedalen och sedan Stockholm. En strålande en och en halv vecka. Resten av sommaren blir fylld av London, Jönköping, Härnösand och förhoppningsvis en hel del tid här hemma också. Det verkar sannerligen bli en lysande sommar. Hursomhelst, so far har jag jobbat, twittrat, fikat med världens finaste 80+are i en husvagn, varit vaken alldeles för länge, läst alldeles för lite (due to all trötthet), kokat fyrahundra paltar, fiskat, gått på marknad, haft världens bästa Magda här i en vecka, firat midsommar i Arnemark, varit i Storforsen och bara försökt komma ihåg att det faktiskt är sommarlov nu. Nu tänker jag fokusera på att leva livet, lära mig nya saker och vara så himla himla glad. Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 23:57:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0