Kristina Lugn, mina damer och herrar, Kristina Lugn

She's done it again. Tusen gånger bättre (och lite snällare) än Englund och så där magisk som bara hon kan vara. Här är några kommentarer angående Ranelid vs Englund-fighten:

"Jag tycker det vore mycket bättre om Ranelid skrev. Han är säkert från början en begåvad författare."

"Så fort man är med i Svenska Akademien eller inte intresserad av fotboll och liknande anses man som en jävla översittare. Jag har själv precis som Peter retat mig enormt på den här fixeringen Björn Ranelid har vid Akademien. Samtidigt tycker jag synd om Björn Ranelid, man förstår ju att det han vill är att vara med i Akademien."

"Det är så fruktansvärt synd om Björn Ranelid, han gör sig till åtlöje."

Bästa bästa bästa Kristina Lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0