Åh, snart snart snart!

Bodil på Skavlan. Bodil Malmsten. Som jag ska se på Södra Teatern den tjugosjunde. Det är så otroligt. Helt obeskrivligt. Jag kan inte ens bli jättepepp och exalterad för jag har inte riktigt förstått det. Jag har förstått att jag ska se Kristina Lugn och gå på Idlaflickorna men Bodil Malmsten, nej, det går inte. Det är alldeles för stort för att greppa. Hon som 1986 medverkade i Lars Ulvenstams Nyfiken på, den där videon som jag sett lite för många gånger. Hon vars böcker jag alltid återkommer till. Hon som alltid påminner mig att brinna för livet. Åh. Bodil Malmsten. Världens bästa. (Jag vet att jag ofta använder det uttrycket men vet ni, det är Bodil som är den bästa av de bästa) Åh. Herregud. Jag vet inte vad jag ska säga. Finaste. Bästa. NIO dagar. Herrejesus. Ja. Helt galet. Vilken tokig vecka jag har framför mig. Åh! 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hemskt avundsjuk, haha. <3

2011-02-19 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0