Tea usually makes things like this a little less awkward. There's things to hold and stir.

Kära engelsklärare,
att visa ett klipp från Gilmore Girls på lektionen igår var ungefär som att ge en recovering narkoman tjack. December månad är väl både räddad och förstörd på något sätt. Världens bästa serie. Jag som skulle träna på att prata långsammare - nu tänker jag i den takt Lorelai Gilmore talar. Mina eftermiddagar fylls av rapida dialoger, mat i mängder, Harvard, Paris elakheter och kaffe numera.

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, men så fin serie. det är mammas och min serie, vi ser den alltid tillsammans och jämför oss mer rory och lorelai.

2011-12-09 @ 17:46:20
URL: http://evelinamaria.devote.se
Postat av: paulina

denise, du erhåller den brutalt fantastiska gåvan av att få mig glad vad du än skriver. tycker om dig <3

2011-12-11 @ 02:25:30
URL: http://fyrkantigknasboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0