Uppe i det blå, javisst!

Just nu är jag rätt uppe i det blå (passande uttryck). Det enda som rör sig i huvudet på mig är val val val val. 12 dagar kvar. 12 intensiva dagar. Jag förbereder mig på eftermiddagar i valstugan, debatter och liknande. Jag måste erkänna att det är jätteroligt. Det är jätteroligt att stövla in i valstugan efter skolan och dra på sig den där fina orangea jackan och sedan bara le, diskutera och svara på frågor resten av dagen. Imorgon kommer Nyamko Sabuni vilket är lite spännande. Jag går en liten balansgång just nu i och med att samtidigt får man ju faktiskt inte hamna efter i skolarbetet trots att det spritter i fingrarna efter att få slå upp DN.se och läsa det senaste så fort datorn är igång. Jag tror att mitt facebookanvändande har minskat kraftigt och mitt dagstidningsläsande ökat. Och på NV leker livet fortfarande. Det är bara bra med mig. Allt är bra (till och med opinionsmätningarna, hoho). Tack och hej.

en vanlig dag på natur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0