tycker om dig

Jag har spenderat några fantastiska dagar med min fantastiska väninna Sara (som jag skrev om här!). Hon gästade Klöverträsk och hela Klöverträsk fick ett annat sken. Dagarna vi tillbringade tillsammans här uppe i norr var fyllda med extraordinära saker. Vi promenerade omkring i den lilla by som jag får kalla mitt hem. Vi fick se nysnön som alltid är lika fantastisk och vacker. Vi pratade bort timmar på olika matställen i stan och gick omkring på bokhandeln och pratade om böcker. Vi tittade på fenomenala videoklipp och pratade om politik. Vi diskuterade ord i timmar och läste gamla brev. Vi förde intressanta samtal tills fyra på natten och gick på konstutställning. Vi drack thé och spelade mycket musik på min LP-spelare. Det var några dagar som minst sagt flög förbi. När jag läser de saker jag nu räknat upp frågar jag mig om det går att ha mer fulländade dagar än dem. Rätt svårslaget måste jag säga. Sara är svindlande och en av de finaste människorna jag vet. Alldeles förträfflig. Min lysande halsduksmusa! Vi kommer bli eminenta kulturtanter en dag, det vet jag.
fin fin fin fin fin fin


Kommentarer
Postat av: Sara

finis. <3

Det var så bra och fint och underbart, och du är utan tvekan en av de bästa jag känner! Massa pussar.

2010-11-08 @ 20:20:02
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0