Dag två - Din första kärlek

Min första kärlek, vilket diffust uttryck. Min första kärlek, om dagisromanser räknas vilket de bör, var en nu mycket kär vän. Vi skulle gifta oss och bo i mamma och pappas källare. Våra barn skulle själva bestämma vad de skulle ha för kläder på sig och jag skulle minsann vara herrn i huset. Det vara bara självklart att vi skulle gifta oss, så var det ju. Jag ritade stora lappar där det stod våra namn och lite hjärtan sådär. Det var så självklart. Det var så fint och vi var ihop hur länge som helst. Jag tror att vi till och med glömde att göra slut så det gjorde vi när jag gick i åttan. Snacka om långvarig romans!

Day 02 – Your first love


Kommentarer
Postat av: Eme

Hahaha..de här var minnen i högsta grad ;)

2010-11-27 @ 07:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0