Kärlek, kärlek.

Igår var dagen kommen, den kungliga bröllopsdagen. Och jag uppskattar verkligen sådana händelser. Det var en fin dag. Jag överrumplades av hur fina alla var och jag grät en skvätt av all romantik. Jag fick en stor respekt för kungen och drottningens finfina kärlek. Och framför allt så uppskattade jag att få se att kärleken fick ta så stor plats för en gångs skull. Det var inte tävlingar eller sport. Utan dagen handlade om två människors kärlek. Och om man frågar mig så finns det inget finare än det. Så jag tycker att allt detta snack om ifall det är demokratiskt eller ej är totalt ointressant. Det var inte det den här dagen handlade om. Den handlade om kärlek. Och det behöver vi. Vi behöver få se lite kärlek. Mer kärlek åt folket!


Kommentarer
Postat av: bella

åå!

2010-08-13 @ 22:01:38
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0