hoho, ja.

En liten sen reflektion angående nyårslöften och förändringar.
Vissa drar en parallell mellan nytt år och nytt liv. Det vill jag dock inte påstå att jag gör, det är inte så jag ser på livet. Ett nytt liv tycker jag är lite att ta i, ett nytt liv varje år känns ju rätt onödigt. Kan man inte nöja sig med det livet man har? Det är ju alltid en bra grund. Jag har en bra grund och jag kan jobba vidare på den. Jag kan göra de förändringar som jag känner är nödvändiga i mitt liv men ett nytt år ska inte vara ett kriterium för förändringar. En förändring man gör kan komma när som helst på året. Fast ett nytt år kan vara en språngbräda, en knuff i rätt riktinig. Och det är ju verkligen inte fel trots allt. Men man kan inte alltid vänta på ett nytt år innan man börjar förändra saker. That's all I got to say.
(haha, random bild som förresten är rätt ful och så vidare men ni får leva med det!)

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh denise, du är så klok och bra!

2010-01-07 @ 11:31:27
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0