vår, kom kom kom!

Jag önskar att solen skulle vilja kika fram. Jag önskar att jag skulle få höra lite fågelkvitter. Åh, vad jag önskar att jag skulle få se snön smälta bort, sakta men säkert. Det är någon månad bort dock. Tänk vad livet skulle vara enkelt om jag bara kunde få känna solen mot mitt vinterbleka ansikte. Tänk om bara mina fräknar skulle få börja komma tillbaka. Tänk att få säga adjö till dunjackan och hälsa jeansjackan välkommen. Tänktänktänk. Det är ju dock inte så, som ni alla vet. Man måste ju dock få fantisera, och det är vad jag gör. Jag gör det för att ta mig igenom dessa långa, mörka, kalla månader. Dessutom så umgås jag med världens bästa människor så ofta jag kan. Vi sitter i mitt rum och spelar gitarr. Vi dricker egenmixat thé (crazy). Vi ser film och vi pratar och skrattar och vi har det så fint så. Det är tur att jag inte behöver genomlida dessa månader själv. Tack!


(och puss på fika med finaste. ♥)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah!!fin man är!??? NOT! DU är underbar gumman!!!Jag är så glad att vi är vänner och du är en av mina alldra närmsta vänner!!!I´ll die whitout you u know!!! /magda den bäääässsstttäa

2010-02-21 @ 16:06:18
Postat av: Therese

Åh. Jag gillar verkligen sättet du skriver! Nu blev jag också såhär längtansfull, men månaderna går fort! Snart börjar den smälta! :) Kram på finaste Denise!

2010-02-21 @ 16:30:34
URL: http://thhh.blogg.se/
Postat av: emma

<3

2010-02-21 @ 22:39:52
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/
Postat av: Isak

Chiiiill :D

2010-02-22 @ 19:12:28
Postat av: Hanna

Jag gillar att jag varenda dag vaknar och tror det är sommar, eftersom det är ljust ute.

Men, när jag går upp och kikar ut kan jag alltid konstatera att "ta mig tusan, det är fortfarande en halvmeter snö och ingen vår".



Men jag fortsätter hoppas varenda morgon.

2010-02-24 @ 20:19:34
URL: http://creatures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0