Dag tio - Vad du bar idag


Vad jag bar idag är väl ungefär det absolut tristaste bloggämnet någonsin. Speciellt när jag inte är den som klär upp sig på en tisdag men okej, vi kör.

Morgonen - traskade till bussen i mina eminenta gröna täckbyxor och min dunjacka som faktiskt kan vändas både ut och in. Antingen dystert svart eller glatt och stickigt-i-ögonen-blommigt. Dystert svart blev det dagen till ära. Det gör såklart ingenting när jag har min käraste käraste I love RUT-knapp på jackan. Då känns jackan inte lika dyster utan snarare väldigt vacker och magenta. Min fantastiska varma klädsel gjorde att bussresan kändes som att jag fortfarande sov i min säng - värmen från kläderna liknar starkt värmen från ett morgonvarmt täcke. Mycket trevlig bussömn.
Jag traskade omkring i mina nya skor. Ja, drömskorna. Mina blå kängor som gör vartenda steg till en glädje! Skorna som inte fanns i min storlek i hela Luleå. Som ni vet, internet är ju som sent from above. Där fanns de - sista paret i min storlek, helt tillgängliga och billigare än i butik. Dagen till ära (ljuva ironi) bar jag jeans och en grå kofta. Väldigt varmt och mysigt. Det tackar jag aldrig nej till.

Day 10 - What you wore today

Kommentarer
Postat av: Natalie

Kanelkaffe ÄR fruktansvärt gott. Testa det! Kruxet är att få rätt mängd. Själv brukar jag koka tre koppar och hälla i lite efter första skopan kaffe, och oftast (tyvärr inte alltid) blir det supergott :D

2010-12-07 @ 21:24:29
URL: http://natalieblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0