Hej hej NV!

Det känns rätt fint att detta inlägg skrivs på min nya dator som vår kära naturlinje har gett mig (gett var kanske att ta i, lånat tills vidare!). Gymnasietiden har nu börjat och det känns jättebra. Den där knuten av ovisshet och nervositet har upphört. Det känns bättre och bättre för varje dag som går. Det känns väldigt fint att kunna sitta i sängen (min bästa vän) med datorn. En helt ny värld! Man får väl leva med ryggbesvären som lär komma med tanke på den totalt oergonomiska ställningen jag sitter i. Jag måste förresten bara få skryta lite och visa hur mycket naturare jag faktiskt är: Idag har jag kopplat ihop en dator till min bror. Naturtjej, javisst! Nog babbel for now, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0