Bodil Malmsten

Idag var det en exakt månad sen jag öppnade min första Bodil Malmsten-bok. Jag hade dragit på mig lite feber på idrotten så jag spenderade eftermiddagen i skolans vilorum. Där slukade jag De från norr kommande leoparderna. Sen den dagen har jag läst sex Bodil Malmsten-böcker och på månadsdagen öppnar jag den sjunde. Lika förväntansfull som inför varje bok av henne. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva Bodil och hennes böcker. Det går inte. Men åh, det enda jag kan säga är att hon är otroligt bra. Läs läs läs läs!

källa: bodils facebookgrupp

Kommentarer
Postat av: Sara

Då ska jag absolut låna den boken på biblioteket. Puss finaste. Saknar dig. Jag ska nog skriva ett brev till dig snart. Puss du är så bra!

2010-04-18 @ 20:34:57
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0