"Vad vill du mig?"

Jag har haft en helt awesome kväll. Bilden nedan får sammanfatta min kväll. Temat var "ur mormor och morfars garderob". Jag och Joel lyckades riktigt bra må jag säga, haha. Kvällen bestod av skratt och sötsaker. Godis i mängder lyckas det alltid bli på dessa ungdomskvällar. Och jag tycks alltid lyckas förlora i biljard mot Anders. Jag börjar alltid skratta så tårarna rinner när jag ska spela biljard. För han är galet duktig medan jag chippar över biljardbollen så den åker ner på golvet. Inte så bra kanske, nej. Men vi låg lika ett tag. Victory. I mina ögon i alla fall. Förhoppningsvis så åker jag in till stan imorgon och går på kulturnatten. Så himla värt. Men å andra sidan så är jag galet sjuk och jag borde kurera mig. Men jag vill verkligen, verkligen på kulturnatten. Dilemma, I know. Nu tänker jag sova på saken, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0