höstplugg och höstsms.

Oj, vad duktig jag känner mig. Hela kvällen har gått åt till plugg. Jag har pluggat och smsat med fina flickor. Det är min kväll ungefär. Jag tycker att det är så himla mysigt. Det är något speciellt med sms på hösten. Speciellt långa sms. Den som vill glädja mig i höst får gärna skicka långa sms. Långa sms värmer en frusen flicka. Så det så. Sms är en fin uppfinning trots allt. Jag vill även påpeka att jag under denna kväll börjat blöda på fingret för att jag skrivit så mycket. Det kan ju ha att göra med att jag biter på mina pennor, vilket gör dem väldigt osköna att hålla i och då uppkommer det lättare jack i fingrarna. Illa, illa. Nu ska jag återgå till industriella revolutionen ett tag innan jag beger mig till sängs. Snart är det helg. Åh, ljuva helg (säger jag som varit i skolan en dag i veckan hittills, haha). Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0