EPA-dagar i mitt hjärta.

EPA-dagar är verkligen the new shit. Jag vet inte om det bara var jag men det är helt klart den bästa skoldagen. Hör och häpna, jag hade inte ens ont i huvudet när jag satte mig på bussen i eftermiddags. En riktigt bra dag alltså. Elevens val på morgonen var så där seriös som den brukar vara. Någon borde verkligen räkna hur många gånger vi säger fika på en lektion. Det känns som att det är centrala temat i vår undervisning, åtmintsone om vi får bestämma. Vi hade också en vanlig lektion, NO. Efter lunch var det dags för det nya tillskottet till vårt schema, EPA-timmar. Vi hade två timmar då vi fick jobba med valfritt arbete i valfritt klassrum. Denna valfrihet ledde till en del lärardissar men they'll get over it. ("Hejdå då, Denise.") Interna skämt passar sig inte på bloggar, jag vet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Som sagt, EPA-dagar är det bästa påhittet Bergskolan har kommit på någonsin. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Nils-Anders

Vi har FAVO-dagar. Flexibelt arbete varje Onsdag.

Vi får jobba med typ vad vi vill hela dagen.

2009-09-04 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0