intresseklubben.

Helg, ännu en gång. Tiden går nästan för snabbt nu för tiden. Slipping through my fingers liksom. Snart står vi där ute på skolgården och tar farväl av Bergskolan för gott. Snart påbörjas något nytt i livet, en ny fas. Gymnasiet. Det blir säkert spännande och så. Men innan dess så har vi ett skolår framför oss och ett långt sommarlov. Så låt oss leva i nuet ett tag till. Jag ska inte börja babbla på om mina sommarlovsplaner eller så utan det lämnar vi till senare. Nuet var det, ja. Till veckan så kör vi vidare med allt i skolan. Tempot är ganska högt men överlevnadsbart, for sure. Denna helg blir förhoppningsvis lugn. Det blev ingen match på lördag så det blir troligen att fira min älskade mormor istället. Söndagen blir nog ganska lugn den med. Jag måste ju plugga också, men ja. Jag försöker förtränga det för tillfället.
Jag hoppas ni antecknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0