illness.

Under skolveckorna så tycks jag aldrig finna tid till att blogga. Nu är det återigen onsdag och som ni kanske vet så tycker jag verkligen om onsdagar. Denna onsdag var inte helt fel den heller. Morgondagen är vår första EPA-dag så vi får se hur organiserat det kommer bli. Hela skolan kommer springa omkring som yra höns, men jag måste säga att det känns som en ganska avslappnande dag ändå. Och sånt är ju aldrig fel. Just nu sitter jag och dricker te för att mildra halsonten. Ja, jag är sjuk igen. Jag tycks vara sjuk mest hela tiden. Jag är hjärtligt less på det. Så det blir ingen träning för mig imorgon, och ingen match på fredag heller för den delen. Jag tänkte försöka sova många timmar i natt så jag borde väl dra mig mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0