trött tjej

Gårdagens träning var helt amazing. Tyvärr så resulterade träningen i att mina knän har krånglat hela dagen. Men det var värt det. Verkligen. Det var helt fantastiskt skönt att vara tillbaka på fotbollsplanen.
Denna helg är det Go! Luleå. "Go! är en turnerande helgkonferens som arrangeras på olika platser runt om i Sverige, i samarbete mellan lokala kyrkor och Ny Generation Elev- och Studentorganisation." Det är något jag sett framemot en längre tid. Jag hoppas att det kommer bli en underbar helg och det är jag nästan säker på. Sen vill jag bara länka till detta inlägg skrivet att underbara clara. Det hon säger är så sant och jag tycker att det är rätt att hon ryter ifrån lite och står upp för det hon tror på.  Imorgon är det EPA-dag vilket jag älskar. Det verkar som att det blir en liten tur till Wayne's Coffee på elevens val och EPA-timmarna vet jag kommer löna sig, hehe. Lite internt, ja. Tandläkaren ska jag visst till också, vilket jag är ganska säker på att jag kommer glömma av. Onsdagar är som sagt alltid lika fina också trots en huvudvärk som hållit i sig större delen av dagen. Jag spenderade några mysiga minuter på c-enheten med fint folk och så. Onsdagsbönen var fin också, såklart. Nu ska denna trötta flicka försöka koppla av och förhoppningsvis sova. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0