Go! Luleå

Jag bestämde mig för att jag inte orkar lägga upp en massa bilder från helgen utan det får räcka med två lovsångsbilder. On top of that så är det samma lovsång och bilderna är tagna med inte mer än typ tio sekunders mellanrum. Men så kan det gå. Ni får kolla på fejjan och bildisboken för mer bilder. Helgen var i alla fall helt fantastisk och jag vet inte vad jag ska säga. Jag har haft en sjukt trevlig helg, for sure. Jag vet dock inte hur jag med ord ska kunna beskriva helgen. Jag tror att jag ska försöka mig på det vid ett senare tillfälle när det har fått sjunka in. När allt det fantastiska har fått sjunka in. Det är liksom helt överväldigande just nu. Speechless.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan! Jag tycker du skall kolla den här dokumentären, första delen om religion (eller varför inte alla delar + uppföljaren). Intressant!



http://video.google.com/videoplay?docid=-7362450282309249591&hl=en#

2009-09-20 @ 22:56:05
Postat av: Isak

2009-09-21 @ 21:45:18
Postat av: Isak

Vet ej vad jag gjorde ovanför :P



Grymt bra helg!! :D

2009-09-21 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0