snällaavlägsnadennahuvudvärk

Hittills har mitt lov bestått av huvudvärk. Ungefär så. Nej inte riktigt, i måndags var jag på bio med Isak, Anna och Albin. Det var supertrevligt och filmen (Upp) var hur bra som helst. Det är väl ungefär det enda produktiva jag gjort denna lovvecka. Imorgon kommer världens bästa Emma och lyser upp mitt lov. På fredag är det Thank God It's Friday och på lördag verkar det bli en kväll hos Kristin med mina favoriter. På söndag drar jag nog till kyrkan också. Det är den resterande delen av mitt lov ungefär. Nu ska jag återgå till pluggandet och sen drar jag på onsdagsbön. Nödvändigt inlägg, hehe.

och en nödvändig bild, on top of that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems bil? :O ;]

du ska inte på bibelskolan o ungdomsgården i luleå då? :D

2009-10-28 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0