D-day!

Idag är det D-dagen som min älskade vän Madeleine kallar det. Alltså dop-dagen, haha. Hon är för gullig. What to say? Det känns i alla fall roligt att döpas, eller vad säger jag? Det känns awesome. Denna spellista går på repeat idag. Lovely. Anyways, nu ska jag dra mig från datorn och göra något av denna dag.


Who taught the sun where to stand in the morning?
And who told the ocean you can only come this far?
And who showed the moon where to hide till evening?
Whose words alone can catch a falling star?

Well I know, my redeemer lives.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med dopet Denise <3



(jag hoppas att dom inte råkar tappa dig i poolen;D)

2009-10-10 @ 17:11:06
URL: http://johaannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0