lovely.

Jag har haft en superfin dag som började med att jag vaknade klockan åtta av min mobiltelefons alarmsignal. Jag kokade mig thé och låg sedan i sängen och läste och drack thé i en timme ungefär. Typ den bästa starten på dagen ever. Sen begav jag mig på en promenad och sen gick jag ut och lade lappar i lite brevlådor. Efter detta var klockan bara elva, tänk ändå vad mycket man hinner om man vaknar tidigt. Jag har även hunnit vara på julmarknad och införskaffat lite julkort så nu skriver jag julkort mest hela tiden. När det blev tidigt kväll så åkte jag in till staden för att träffa det sjukt fina folket på bibelskola + ungdomsgård. Man längtar som alltid till lördagarna när man får träffa dem. Vi har alltid så himla roligt ihop. Idag har vi skrikit halsen av oss (åtminstone jag) över Mario Kart och sen har vi spelat trummor och TP och myst på bara. Yesyes. Nu ska jag lägga mig och köra på en lika tidigt morgon imorgon bitti, lovely.
 
Bästa TP-laget, for sure.
(jag tuggar inte på björnen, okej? det ser bara ut så. haha)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag försöker alltid sätta min klocka tidigt och verkligen ta vara på dagen, men varenda dag ligger jag ändå kvar i sängen till elva :(



kan du inte lära mig hur jag ska göra denise? :*

2009-11-29 @ 02:20:48
URL: http://dessutomgillarjagregn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0