knäckkok och julmust

Eftermiddagen tillbringades med den flickan jag gillar att kalla för världens bästa flicka. Annars kallar jag henne Emma Pemma Finis Femma eller kort och gott, Emma. Världens bästa Emma och jag bestämde att vi skulle ha första advent-mys så vi kokade knäck. Det blev lite kaos när vi skulle hälla upp det i formar men annars så gick det prima. Som ni ser på bilden så kanske några formar hamnade på sniskan eller så. Men roligt var det i alla fall. Sen satte vi oss och förtärde hela knäcksatsen och drack upp en julmustsflaska. Vi blev två mätta flickor må jag säga. Sen bara pratade vi, och pratade. Det som vi är bäst på. Så jag hade en bäst fredagseftermiddag, for sure. Men hur kan det bli annat när man umgås med världens bästa? Puss på henne och godnatt.

tokigt värre.

åh, vad du är bra.

Kommentarer
Postat av: emma

DENISE! <3

puss.

2009-11-28 @ 10:27:29
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0