att dricka kaffe, old style


I ljuset från ljuskronan visade min älskade morfar hur man brukade dricka kaffe. Kaffe ur fat. Detta visade han under mycket skratt. Så nu vet vi hur vi ska göra i alla fall. Note to self: Försök att inte skratta samtidigt, då dräller du bara. Morfar är bäst och trots lite spill så kunde han till slut visa hur det skulle gå till. Oj, oj. Jag och Felicia får försöka inför det igen. Tänk vad fint om vi skulle komma in på ett café och börja dricka ur fatet. Helt grymt fint. Nu ska jag ut på dagens andra promenad.

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad ballt ju! värsta familje-traditionen som går i arv! heja denise!

2009-11-23 @ 23:28:58
URL: http://dessutomgillarjagregn.se
Postat av: Julia

Det hade faktiskt varit riktigt grymt! :) Hade jag också gjort om jag var kaffedrickare ^^

2009-11-24 @ 20:02:56
URL: http://www.wednesday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0