kärlekkärlek

Eftersom något så fantastiskt viktigt i vardagen är kärleken till varandra så tänkte jag lägga upp lite videor där det sjungs om kärlek, på olika sätt. Det kan vara kärleken till din nästa, till din käraste eller till världen. Och den där kärleken är så himla viktig. Det är helt ofantligt viktigt att inte glömma bort att älska varandra. Det är otroligt viktigt att komma ihåg att visa den också, att visa att man bryr sig. Det är viktigt att få människor att känna sig sedda, hörda. Det är viktigt att männsikor får känna att de är värda något. Och det är din och min uppgift att få dem att känna det.

"When evening falls so hard, I will comfort you"

"We are the ones who make a brighter day"

"Du är det finaste jag vet"

"I'll tell you one thing, it's always better when we're together"

Kommentarer
Postat av: Hilda

Ja visst är den fin!

2009-12-06 @ 20:40:13
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Jenny

"Det är så jag säger det" är finast!

2009-12-13 @ 01:11:03
URL: http://franswalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0