blomsterängar i mitt hjärta

Blommor är bland det bästa jag vet.
Blommor är anledningen till att jag älskar sommaren så mycket.
Att titta dig omkring och se att gräset är fullt av färger, fullt av blommor är underbart.
Att beskymmerlöst plocka en bukett blommor på vägen hem, that's life liksom.
Blommorna, en tillflykt för småkrypen men även för många människor.
När du lägger dig på rygg i gräset och känner hur du omringas av väldoftande blommor och ovan ser du en klarblå himmel, då är det svårt att inte le.
Snart är det läger, fantastiskt kul.
Men jag tror jag håller på att bli sjuk, vilket är illa.
Jag får försöka bli frisk till på torsdag för då smäller det!

Kommentarer
Postat av: LINNESSY

Det var en jättefin inlägg du hade skrivit och bilderna var också fina.

2009-08-06 @ 12:55:42
URL: http://linnessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0