August, August, August

Sista sommarlovssummeringen. Väldigt jobbigt att skriva dessa summeringar måste jag säga. Säkerligen väldigt jobbiga att läsa också. Men men, ingen har ju tvingat er. Jag har gjort en hel del denna månad må jag säga. Trots att det inte ens gått 20 dagar ännu. Jag började månaden ganska lugnt. Eller okej, den började med Luleåspelen men efter det så var det lugnt. Bortsett från fotbollsträningar och kyrkobesök så gjorde jag inte mycket alls. Jag fotograferade blommor, gick på promenader och så vidare. Jag njöt. Jag njöt och längtade till lägret. Sen kom dagen. Lägerdagen. Dagen jag väntat på. Och lägret var så galet roligt. Defintivt en av de bättre sakerna jag gjort i sommar. Läsa om lägret, det kan ni göra här och här. Underbara dagar, helt klart. Kvällen vi kom hem så kom både jag och Joel fram till att allting var så tråkigt hemma. Efter lägret så tog fotbollen upp stor del av min tid. Fem dagar den veckan hade jag träning eller match. När jag inte spelade fotboll så var jag i kyrkan eller umgicks med lägerfolket. Vi hade en riktigt rolig kväll med bowling, bad och en rundtur i Sunderbyn. Och sen är vi framme vid denna vecka. Sista sommarlovsveckan. Elever över hela Luleå räknar bedrövat ner dagarna och försöker göra det mesta av tiden som finns kvar. Jag har dock tagit det relativt lugnt denna vecka. Lyckats dra på mig en förkylning har jag också. Förhoppningsvis går den snart över. På lördag blir det lägeråterträff i Klöverträsk för tjugoen personer. Vilket påminner mig om att jag borde färdigställa lovsångsmixen. Detta blev en kort summering av Augusti men det får duga ändå. Avslutningsvis så kan jag ju säga att sommaren 2009 har varit sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0