monday.


En skolavslutningsbild mitt i allt ihop.
Som ni alla vet så börjar skolan om inom en snar framtid. Och jag tror att vi alla ser på det med olika förväntningar. Och framförallt med olika åsikter. Jag tror dock att jag talar för större delen av elevskaran då jag säger att jag kommer sakna sommarlovet, sena nätter, sovmornar, sommarkvällar med blommor i håret och framförallt ledigheten. Ledigheten som ger oss möjlighet att göra lite vad vi vill. Det finns inget "nej, tyvärr jag måste upp tidigt imorgon, skola du vet". Det finns helt enkelt mer valfrihet och det är ju aldrig fel. Jag känner dock att jag har tagit vara på detta sommarlov och det har varit galet roligt mest hela tiden. Så för mig gör det inte så mycket att gå tillbaka till skolan. Lite struktur i vardagen kan behövas efter tio veckor av sena nätter. Struktur, galet underskattat må jag säga. det ska bli skönt att få lite ordning på saker och ting igen. Snart påbörjar vi vårt sista högstadieår. Vårt sista obligatoriska skolår. Det blir spännande och säkerligen fruktansvärt nice. Jag får helt enkelt se till att göra det till ett bra skolår. Allt handlar om inställningen!


Kommentarer
Postat av: Erica

Nian är så det bästa året!

... tyckte jag i alla fall :D

2009-08-21 @ 14:17:54
URL: http://ericasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Lydia

Yo, har du funderat vad du vill gå på gymnasiet? :)

2009-08-22 @ 09:28:43
URL: http://www.agirlindark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0